Necelý mesiac trvala rekonštrukcia predajne Milk-Agro na Fučíkovej ulici v Prešove. Upravovali sa vnútorné priestory, zväčšoval sa sortiment tovaru pre zákazníkov, aj vonkajšia fasáda predajne sa zmenila. Rozpráva o tom vedúca predajne pani Beáta Vancová spolu so svojou zástupkyňou pani Veronikou Dudekovou.
Čo všetko prešlo rekonštrukciou?
Beáta Vancová: Zväčšila sa celková plocha predajne. Pribudli nám vitríny, máme úplne nové regály, aj stojany od dodávateľov.
Veronika Dudeková: Rozšírili sme služby pre našich zákazníkov v podobe dopeku pečiva. Každé ráno celá predajňa rozvoniava neopakovateľnou vôňou čerstvého pečiva. Máme v ponuke klasické rožky, alebo plnené jemné pečivo, či maslové croissanty. Zákazníci, ktorí majú chuť na koláčiky, si taktiež prídu na svoje. Úspech majú kokosové ježe s doslova nadýchaným jemnulinkým cestom.
Pridaním vitrín ste rozšírili aj sortiment tovaru?
B. V.: Pridané vitríny nám hlavne pomohli v prehľadnosti ponúkaného tovaru. Nové chladiarenské zariadenia sú dostatočne veľké, a to nám umožnilo uložiť najmä SABI výrobky prehľadnejšie. Poukladali sme ich do vkusných košíkov. Kupujúci môžu aj z troch metrov jasne vidieť, kde je maslo, kde sabinovská hrudka, či obľúbený tvaroh.
V. D.: Pridaná predajná plocha motivovala aj našich dodávateľov k tomu, aby si tu umiestnili vitríny na chladené nápoje, po ktorých hlavne teraz v letných mesiacoch zákazníci radi siahajú.
A čo zákazníci najviac ocenili po znovuotvorení predajne?
B. V.: Hlavne po tom necelom mesiaci sa tešili, že sme opäť otvorili. Viete, naša predajňa je na tomto mieste už dosť dlho a samozrejme má aj svoju stálu klientelu. Ľudia, ktorí tu v blízkosti bývajú, k nám chodia minimálne raz denne, niektorí aj viackrát. Máme takých zákazníkov, o ktorých vieme čím žijú, čo ich trápi, kde študujú ich deti, ich úspechy aj sklamania. Jednoducho, ako v každej normálnej rodine.
A čo vy najviac vnímate ako dôležité po rekonštrukcii?
B. V.: Naša predajňa veľa získala rekonštrukciou. Rozšírili sme uličky medzi jednotlivými regálmi, pridali sme boxy na mrazené výrobky, pridali sme tzv. „hrabacie koše“, v ktorých naši kupujúci často nachádzajú inšpiráciu, napríklad na prípravu jednoduchého, aj finančne zaujímavého obeda. Čo chcem ešte zdôrazniť, je naše parkovisko pred predajňou, prinieslo nám aj nových zákazníkov.
V. D.: Áno, ľudia oceňujú, že si môžu v predajni nakúpiť, často urobia aj väčší nákup, pretože vedia, že ho s nákupným vozíkom pohodlne odvezú priamo k autu.
Naša predajňa je dobre viditeľná, aj vďaka výraznej reklame z hlavnej cesty a keď zákazníci vidia aj dostatok miesta na parkovanie, tak ako sa hovorí: Niet, čo riešiť!
Mesačná rekonštrukcia umožnila kolektívu predajne aj dlhšiu dovolenku?
B. V.: Dovolenku ako dovolenku. Všetky sme boli k dispozícii. Naši manažéri s nami konzultovali veci k budúcemu rozmiestneniu zariadení v predajni a taktiež sme spolu dotvárali reklamné pútače, veľkosť a umiestnenie označení jednotlivých častí predajne. Viete, pracujem v spoločnosti Milk-Agro už 23 rokov, tak som sa dosť naučila a aj stotožnila s myšlienkami našej spoločnosti. A jednou z tých najdôležitejších je aj spokojnosť našich zákazníkov a o to sa spolu s celým kolektívom dennodenne usilujem.