11. 03. 2019

Úspešná predajňa OC Galéria

Predajne spoločnosti Milk-Agro každoročne medzi sebou súťažia o najlepšiu predajňu vo svojej skupine. Jednou z víťazných je predajňa s označením OC Galéria v Košiciach. S pani vedúcou Silviou Bernátovou a jej zástupkyňou Žanetou Weisovou sme sa porozprávali o tom, ako sa dá zvíťaziť v celoročnej súťaži o najlepšiu predajňu roka 2018 a nazbierať dostatok bodov na prvé miesto.


Ako dlho pracujete v tejto predajni?

S. B.: V predajniach s potravinami som pracovala už predtým, uplynulých desať rokov pracujem pre spoločnosť Milk-Agro. Teší ma, že predávam hlavne ich kvalitné výrobky a že ľudia ich oceňujú, o tom svedčia naše tržby (smiech).
Ž. W.: Pracujem v tejto predajni päť rokov, tu som nastúpila, učila sa o výrobkoch a robila aj zástupkyňu vedúcej a robím ju doteraz.


Ste tu veľký kolektív?

S. B.: Celkovo sme tu štyri predavačky a máme aj stálu databázu brigádničiek. Viete, s predavačkami je to dnes náročné, my sme mali šťastie, že sa tu vytvoril výborný kolektív a s ním zvládame aj ťažké úlohy.


Vyhrať súťaž bola ťažká úloha?

S. B.: Nie, nebola. Oveľa ťažšie bude udržať si prvenstvo aj po roku...


Čo vám pomohlo k víťazstvu?

S. B.: Z reakcií našich zákazníkov sme pochopili, že našu predajňu berú ako rodinný podnik. My sa s našimi zákazníkmi rozprávame, vypočujeme si ich radosti či starosti a s mnohými sa poznáme po mene....
Ž. W.: Naši stáli kupujúci si všímajú, kto z nás je na dovolenke, koho dlhšie nevideli, kto sa na nich viac alebo menej usmieva... A hlavne vedia, že v našej predajni si kupujú kvalitné slovenské výrobky. Často sa stáva, že pre našich kupujúcich objednávame tovar aj na požiadanie a oni si to vážia. Napríklad, ak chcú v zime špeciálne nanuky, tak ich im objednáme a oni sa tešia (smiech)...


K výhre vám pomohla aj firma...

S. B.: ...minulý rok sme dostali na predajňu nové chladiace vitríny a tým sme mohli pre našich zákazníkov rozšíriť ponuku hlavne výrobkov Sabi. A to určite zabralo. Pulty sú teraz priestrannejšie, viditeľnejšie a pre zákazníka praktickejšie pri nákupe tovaru.


Takže je dopyt po slovenských výrobkoch...

S. B.: Často sa stretávame s tým, že ľudia sa pýtajú, kde sú výrobky vyrobené, či na Slovensku... A už neriešime to, či náš biely jogurt je najlepší.... je jednoducho najlepší a zákazníci radi kupujú naše jogurty, či už biele alebo ochutené...
Ž. W.: Celkovo môžem povedať, že ľudia k nám chodia z viacerých dôvodov... Najčastejšie preto, lebo radi siahnu po osvedčených výrobkoch, s ktorými majú len tie najlepšie skúsenosti. Narastá počet tých, ktorí prídu, lebo chcú šetriť čas a rýchlo nakúpiť. U nás vedia, kde a čo majú hľadať a uprednostnia osobnú komunikáciu... Alebo zabudnú inde niečo kúpiť...


Vaša úspešná predajňa potvrdzuje užitočnosť a obľúbenosť aj malých predajní, ak sú dobre riadené a ústretové voči zákazníkom. Prajeme, aby vám zostali verní a aby ich počet narastal.

MILK - AGRO

Varte s chuťou a chutne

otvoriť receptár

Otázky o zdraví

hľadám odpoveď

Čerstvé a chutné akciové produkty nielen vo vašej chladničke.

+ každý týždeň BONUS v podobe lahodného receptu

Súhlasím s pravidlami Ochrany osobných údajov.
© 2019 MILK-AGRO | Všeobecné vyhlásenie | Ochrana osobných údajov | Design by SIXNET

Získajte

akcie do vášho e-mailu každý týždeň.

Chcem akcie
Hore