18. 09. 2018

Jubilejný kolektív v Rožňave

V Rožňave na Námestí baníkov už 15 rokov ponúka svoje kvalitné produkty predajňa Milk-Agro. A 15 rokov tam pracuje dobre zohratý kolektív takmer v pôvodnom zložení. Vedúcej predajne Aurélie Hronecovej a jej zástupkyň Kataríny Hronyeczovej a Moniky Pajtaiovej sme sa pýtali, ako sa to dá.


Aké boli spoločné začiatky?

Pani zástupkyňa Katka: Pracujeme spolu už viac ako 15 rokov, predtým sme predávali na tom istom mieste pre inú potravinársku spoločnosť. Spolu fungujeme už 20 rokov. Priestory predajne boli veľké, bolo nás tu 18. Do Milk-Agra sme prešli 1. júna 2003 všetkých 18 predavačiek.


Čo spôsobilo, že ste sa rozhodli pre Milk-Agro?

Pani vedúca Aurélia: Nespala som týždeň, pretože som mala rozhodnúť v mene nás všetkých, či ostaneme v pôvodnej sieti alebo prejdeme pod Milk-Agro. Kolegyne mi povedali: „Ako rozhodneš, tam pôjdeme“. Bolo to ťažké, veľmi sme ich produkty nepoznali, veď v tom čase na tejto strane Sorošky nemali žiadnu predajňu, my sme mali byť prvá.


Takže čo rozhodlo?

Pani zástupkyňa Monika: Určite ich výrobky. A vedenie spoločnosti nám v tom čase osobne donieslo ochutnať ich jogurty (smiech), aby sme spoznali sortiment, ktorý máme predávať a zachutili nám. To nás dostalo.


Ako sa dá spolu tak dlho a efektívne fungovať?

Pani vedúca Aurélia: Určite je treba tolerovať niektoré veci, veď každý sme iný. A nie každý deň je dobrý deň. A u nás je to hlavne o komunikácii a o dôvere. Osobne uprednostňujem otvorenosť pri riešení problémov v kolektíve. Viete, kto dnes povie, že dá ruku do ohňa za niekoho? A ja za svoj kolektív dám ruku do ohňa. Som prísna, ale nepotrebujem zvyšovať hlas, keď niečo vysvetľujem alebo upozorňujem. Tak som sa naučila, že s každým treba pekne rozprávať, medzi nami navzájom, aj s obchodnými zástupcami, dodávateľmi či zákazníkmi. Nepoviem, že tu nie sú problémy, ale veď na to sme tu, aby sme ich vyriešili.


Čo považujete za dôležité pre udržanie si zákazníka?

Pani zástupkyňa Katka: Dnes je dôležité všetko. Akú má predajňa polohu, ako máte napríklad uložené výrobky, aký máte tovar


Čo všetko musíte sledovať?

Pani vedúca Aurélia: Záruku jednotlivých produktov, teplotu chladničiek, obratkovosť jednotlivých výrobkov sortimentu, pokladničné knihy, objednávky. Pri objednávkach je to celá veda, čo s čím súvisí. Každá z nás má na starosti časť sortimentu, ktorý si sleduje a podľa toho aj pripravuje objednávky. Napríklad niektorá má na starosti chlieb a pečivo, niektorá vody, alkohol, iná jogurty, či rybacie výrobky. Pri objednávke sa sleduje aj stav skladu, aby sa zbytočne nezvyšovali zásoby. Potrebujete skúsenosť a držíme sa toho, aby sme neplytvali. Robíme tak, ako na vlastnom. Snažíme sa o to, aby k nám zákazník rád chodil a dobre sa u nás cítil.


Radi sa k vám zákazníci vracajú?

Pani vedúca Aurélia: Áno, máme takých, ktorí k nám prídu nielen na nákup, ale aj pre dobrú radu. Stále sa stretávame s tým, že sa nás zákazníci vypytujú, či SABI výrobky obsahujú probiotické kultúry a či sú bez konzervačných látok. Čoraz viac ľudí si radšej kúpia naše jogurty ako akékoľvek iné. A pred nejakým časom sme získali pre našich zákazníkov možnosť nákupu za Cash & Carry ceny. A hneď sme zaznamenali zvýšený predaj.


Prajeme celému kolektívu, nech im ich vzťahy a nadšenie v práci vydržia čo najdlhšie.

MILK - AGRO

Varte s chuťou a chutne

otvoriť receptár

Otázky o zdraví

hľadám odpoveď
Šetrite naše stromy, prihláste sa do newslettera a pomôžte prírode.

Čerstvé a chutné akciové produkty nielen vo vašej chladničke.

Hore