13. 02. 2018

Ďalšia zrekonštruovaná predajňa

Ako dlho pracujete v tejto firme?

V máji to bude jedenásť rokov.


Začínali ste ako predavačka?

Od začiatku som tu ako vedúca. V týchto priestoroch totižto predtým boli iné potraviny, kde som pracovala ako predavačka. Potom nás prevzala spoločnosť Milk-Agro a mňa prijali už ako vedúcu predajne.


Priestor predajne je rovnaký ako na začiatku?

Nie, odvtedy už dvakrát prebehla rekonštrukcia. Prvá bola asi po štyroch rokoch po otvorení. Vedľa bola veľká krčma. Pri rekonštrukcii sa prebúrala spoločná priečka a obidva priestory sa tak spojili. Takže sme získali priestrannejšiu predajňu.


Ešte sa rozšírili priestory?

Koncom minulého roka prebehla druhá rekonštrukcia. Zrušili sa pôvodné skladové priestory, tie sa vybudovali nové a predajná plocha sa rozrástla o bývalú skladovú plochu. Predajňa sa výrazne zmenila, predtým to bývalo malé a stiesnené. Taktiež sa pre zákazníkov vytvorilo parkovisko s tromi parkovacími miestami.


Zväčšená predajná plocha predstavuje širší sortiment a viac zákazníkov…

Jednoznačne je tu širší sortiment. Ale zároveň, tým že je to teraz priestrannejšie je to aj prehľadnejšie.


Ako reagovali zákazníci na túto zmenu?

Veľmi pozitívne. Pochvaľujú si, že je to priestranné, že tie uličky nie sú stiesnené, ale môžu sa pohodlne pohybovať po celej predajni.


Myslíte si, že tu teraz chodí viac ľudí alebo robia väčšie nákupy?

To teraz neviem posúdiť, či je tých ľudí viac. Máme tu neďaleko konkurenciu, ktorú otvorili zhruba v tom čase ako my po rekonštrukcii. Zo začiatku nám niektorí zákazníci aj odišli, ale na druhej strane teraz už vidíme, že prichádzajú späť. A dokonca pribúdajú aj noví, čo nás veľmi teší. Hovoria, že sa im tu páči, a tiež ich lákajú naše mliečne výrobky.


Vedeli zákazníci dopredu, že sa bude prerábať?

Vedeli to. Bolo to tu mesiac zatvorené, a tak sa už dopytovali, kedy konečne otvoríme. Najprv mala rekonštrukcia trvať dva týždne, ale keďže je to stará budova, trochu sa to skomplikovalo. Predĺžilo sa to na mesiac. A keď sme otvorili, zákazníci boli šťastní.  Vyvesili sme veľký plagát s informáciou o znovu otvorení.


Kedy ste opätovne otvárali?

1. decembra. Ešte sme zachytili predvianočný čas. Ešte aj teraz však prídu ľudia a prekvapí ich to, ako sa to tu zmenilo.


Čo predchádza rozhodnutiu o rekonštrukcii?

Myslím si, že keď vedenie vidí nejaký potenciál v tej-ktorej predajni, tak sa rozhodne do toho investovať.


Spomínali ste väčší sortiment. Čo pribudlo?

To úplne nové, čo pribudlo, je chladená hydina. Ľudia si to veľmi pochvaľujú. Vďaka väčšiemu priestoru sme mohli  umiestniť viac vitrín na naše mliečne výrobky, ktoré sú základom pre našich zákazníkov. No a ďalšie segmenty, ktoré dostali viac priestoru sú drogéria, chlieb,pečivo a hlavne ovocie a zelenina.


Ako často „preskladávate“?

Často. Od rekonštrukcie je to už asi piatykrát. Niekedy niečo vyložíme, no zistíme, že to nesedí. Takže to musíme preskladať. Je to živý proces. Aj teraz nám pribudli tri nové regály, čiže sme museli porozmýšľať, čo kde a ako preložiť. Musí to proste ladiť oku. Kolektív tu mám kreatívny, takže dohodneme sa a ideme do toho…


Máte nejaký vymyslený systém, napríklad, že to, čo ľudia kupujú každý deň, tak by malo byť najďalej od dverí, aby sa medzitým pozreli aj inam?

To tu nie je až také, ako u tých veľkých predajných reťazcov, kde majú oveľa väčšie priestory, čiže aj väčšie možnosti. Ale jasné, že tu nejaká stratégia je. Hlavne čo sa týka tovaru, ktorý je vo výhodnej akciovej cene, tak ho umiestnime na také pozície, kde si ich zákazník určite všimne.


Aké máte otváracie hodiny?

Otvárame už o pol šiestej. Ľudia, ktorí idú skoro ráno do práce si to veľmi pochva ľujú, pretože si stíhajú ráno nakúpiť. Osvedčilo sa to.


Čo odkážete svojim zákazníkom?

V prvom rade sa im chcem poďakovať za to, že sú našimi zákazníkmi, veľmi si to vážime. No a my sa im za to budeme snažiť vytvárať také podmienky, aby boli s nami maximálne spokojní a radi sa ku nám vracali. Takže milí zákazníci, tešíme sa na vás v našich zrekonštruovaných  priestoroch.


Ďakujeme za rozhovor

MILK - AGRO   O tom, ako úspešne a dlhoročne viesť predajňu s potravinami, sme sa porozprávali s vedúcou predajne Milk-Agro v Kapušanoch pani Zuzanou Verčimákovou.

Varte s chuťou a chutne

otvoriť receptár

Otázky o zdraví

hľadám odpoveď
© 2018 MILK - AGRO | Všeobecné vyhlásenie | Design by SIXNET