03. 04. 2018

Úspešné predajne - Prešov, Čapajevova

V regióne Šariš súťaž predajní vyhrala predajňa Milk-Agro na Čapajevovej ulici v Prešove. Porozprávali sme sa o tom s vedúcou predajne, pani Ivetou Perželovou a jej zástupkyňou, pani Máriou Lopuchovskou.

 

Predpokladali ste, že vo svojom regióne vyhráte?

I. P.: Ani nie, ja som bola aj šokovaná, vidno to aj na tej fotke z ocenenia. Nečakala som to, fakt som bola prekvapená.

M. L.: Možno zavážilo aj to, že tri z predavačiek tu robia už dlho, tak sa to prejaví aj na výsledku. Ale všetkých nás to milo prekvapilo.

 

V čom ste sa zvlášť snažili?

M. L.: Máme bonifikáciu na zeleninu a SABI výrobky a myslím, že sme s ňou veľmi dobre pracovali. Stále sme ju využívali a aj sme zariskovali.

 

Bonifikácia?

I. P.: To je to, že predajňa dostáva možnosť rozhodovať o zľavách na niektoré tovary. Dali sme napríklad nejakú zľavu a riskli sme zobrať viac tovaru, napríklad 80 kg. No a všetko sme pekne vyložili a poukladali. Zákazník si to takto skôr všimne a kúpi.

 

Takže táto práca nie je iba rutinná, vyžaduje aj tvorivosť...

I. P.: Áno, chce to vymýšľať. Keď chceme, aby tržby rástli, musíme mať nielen dostatok tovaru, ale aj všetko okolo toho - vyložiť, dopĺňať, ponúkať...

 

Koľko rokov už takto tvoríte?

I. P.: Vlani v septembri to už bolo 20 rokov, čo som tu.

M. L.: Ja som tu už 19 rokov.

 

Takže ste boli aj v zozname dlhoročných pracovníkov?

I. P.: Áno. Zo začiatku som robila predavačku, potom sa menil kolektív a vtedajšia vedúca si ma vybrala za zástupkyňu. Vedúcu neskôr presunuli na inú predajňu, takže vedúcou som sa stala ja. Je to už asi 15 rokov.

M. L.: Ja som sa stala zástupkyňou vedúcej a pracujeme spolu už asi 15 rokov. Za celé toto obdobie sme sa ani raz nepohádali, naopak, vedeli sme, že sa na seba navzájom môžeme vždy spoľahnúť.

 

To nie je úplne bežné...

I. P.: Od začiatku máme pravidlo nenechávať nedorobenú prácu druhej zmene. Ani „papiere", ani vykladanie tovaru, ani nedoriešené požiadavky zákazníkov.

M. L.: Dobré vzťahy na pracovisku prispievajú ku kladnému vzťahu k práci. Napríklad, keď som mala dovolenku, už som sa potom normálne tešila do práce.

 

Na záver otázka, prečo k Vám zákazníci radi chodia?

I. P.: Tak určite hlavne kvôli SABI výrobkom. Sú v nich živé, probiotické kultúry, a to je prospešné pre organizmus, pre zažívacie ústrojenstvo. A sú nielen zdravé, ale aj výživné a chutné.

M. L.: A predajňu máme veľkú, zákazníci tu nájdu aj mäso, zeleninu a ďalšie výrobky.

MILK - AGRO

Varte s chuťou a chutne

otvoriť receptár

Otázky o zdraví

hľadám odpoveď

Čerstvé a chutné akciové produkty nielen vo vašej chladničke.

Súhlasím s pravidlami Ochrany osobných údajov.
Hore